úterý 3. ledna 2012

Den 108 "Teniiiiis!"

Je to paráda, když můžete zahájit tenisovou sezónu "za barákem". To bylo poprvé v životě, co jsem za tenisovým turnajem nemusela do jiný země :) Stačilo sednout na vlak (doprava byla zdarma) a byla jsem ve stejné aréně jako Serena Williams (ta paní ve žlutém):


Pak jsem tedy ještě musela zaplatit pár fufníků za vstup, ale lepší začátek nového roku jsem si nemohla přát. Stihla jsem i zápasy Radka Štěpánka s Lukášem Dlouhým, tak bylo fajn vidět po dlouhé době pár známých tváří. Nebudu lhát, že bych raději nebyla v Perthu, kde hraje Tomáš s Péťou, ale tak ještě pár dnů to vydržím :)

Turnaj v Brisbane i bez nich vypadal moc fajn. Mají tam nové tenisové centrum, organizace byla parádní - od té dopravy zadarmo, až po neskutečně nabitý doprovodný program. Jen to vedro tedy bylo pekelné, po hodince jsem musela utéct do kryté arény, protože venku se nedalo dýchat. A když jsem se tam odpoledne vrátila, tak jsem tam vytuhla pod stromem:


Pravda, bylo nás v tom stínu trochu víc... Já tedy doufám, že se počasí malinko umoudří a na Australian Open se nebudeme smažit jak řízky na pánvičce. Teď je třeba v Melbourne 40 stupňů. Představa, že bych tam v tomhle vedru měla strávit celý den na tribuně, mě trochu děsí. Brala bych 25 a bez deště, prosím :)

1 komentář: