středa 4. ledna 2012

Den 109 "Cesta z práce"

Páč jsem tu ještě do včerejška byla sama a moc se toho nedělo, není toho ani moc na vyprávění. Tak vám dneska udělám jednu obrázkovou výpravu. Bez keců :) Jmenuje se to "Jak jdu z práce".

Nemůžu jezdit na kole, tak chodím pěškobusem. Chvíli pěšky, potom busem.

Na parkovišti se zastavím, rozhlédnu se a pak ho přeběhnu:


Stejný postup potom opakuji na přechodu, jen tam už nemusím běžet, páč auta zastaví:


Poté si přečtu ponaučení a kdybych měla psa, vezmu ho na vodítko. Nemám ani jedno, tak jdu prostě dál:


A už si to cupitám z kopce dolů do lesíka:


Potom výšlap do mírného kopečka, ale člověk mákne, páč nahoře to stojí za to:


A taky že jo. Je tam! Móře vody, odborně oceán:


Ještě musím prolézt tím křovím vlevo:


A jsem na místě. A se mnou nějakej divnej pán, co se koupe tam, kde nemá:


Tak zabočím doprava, to jest dolů, domů a na bus. Jít to celý pěšky, je ze mě škvarek...


Asi je dobře, že už je Lucka zpátky, páč mi tu pomalu začíná šplouchat na maják :) Každopádně děkuji za spolupráci svému mobilnímu telefonu a taky Sea Worldu, že mě tam nechávají pucovat a pak chodit touhle parádní cestou domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat