úterý 21. února 2012

34 to go "Nemakačenko"

Jooo, tak já už jsem nezaměstnaná. Teoreticky mám tedy ještě ve čtvrtek dovolenou, ale to už tam logicky nepůjdu :) Lucka si to dá až do pátku, ale dneska měla volno, tak snad nasbírala dostatek sil, aby to ještě tři večery vydržela.

A už máme sbaleno! Šlo to nějak rychle. Jakože dost rychle. Celý proces mi trval cca 19 minut. Narozdíl od těch dlouhých hodin v Praze, kdy se všechno třídilo na různé hromádky a tak podobně. Kupodivu jsou ty kufry i tak nějak poloprázdné... kam se to všechno podělo, to mi povězte. Je pravda, že dost věcí tedy vyhazujeme. Místní toploadeři (rozumějte pračky, kam se to rve horem a prádlo se v nich chvíli tak nějak převaluje) toho dost zničily... Tak aspoň budeme cestovat na lehko.

Pomalu dojídáme i železné zásoby, třídíme nejrůznější papíry ze školy, domačkáváme zubní pasty. Blíží se to čím dál víc, no. Na Gold Coast nám zbývají 4 dny. Věříte tomu?

Já si teď půjdu na chvíli lehnout, o půlnoci vyrážím pro partu hic na letiště. Dorazí maminka a kamarádka s kamarádkou. Příští tři týdny tu budou pořádná dámská jízda! Byla jsem se na to dneska psychicky připravit na Spitu, kde jsem se kochala západem slunce, který tu prostě a jednoduše bere dech:


Bůhví, jestli to nebyl poslední krásný večer tady, protože naprosto očekávaně bude příští dny pršet. Přijedou návštěvy a jako naschvál pro ně bude připravené tohle:


Odlétáme v sobotu... takže to nedělní sluníčko si tu můžou strčit za klobouk :)

Žádné komentáře:

Okomentovat