středa 8. února 2012

47 days to go...

Je to vůbec možný? Už je měsíc a půl a my budeme doma... Nějak se tomu nechce moc věřit. A navíc to teď utíká tak rychle, že bychom klidně na chvíli ještě zastavily čas. Najednou se toho děje hrozně moc, kamarádů je čím dál víc, plánů třikrát tolik, jen těch dnů už je nějak málo.

Za poslední měsíc se toho událo docela dost, bohužel jsem zrovna měla tvůrčí krizi a do psaní se mi vůbec nechtělo. Tak se omlouvám a třeba se zpětně ještě dočkáte nějakých vyprávění. Ve zkratce se nám událo zhruba tohle:

1) Lucce začala škola, kurz IELTS... rozhodně to nebyla láska na první pohled, ani na druhý, ale učí se poctivě, holka
2) já naopak měla lásky až až v Melbourne, kde jsem strávila nepopsatelně nádherný týden, který tím pádem logicky nejde moc popsat, ale výběr fotek najdete tady jako obvykle... ale možná k tomu ještě někdy něco málo napíšu ;)
3) Lucka je dost často v práci
4) já marodila (angínka), tak jsem naopak moc v práci nebyla
5) ale co provozujeme dost často obě dvě, jsou barbecue neboli hezky česky grilování - u bazénu, na pláži, u kamarádů bez bazénu a bez pláže, no prostě všude, kde to jde:



Taky jsme byly na koncertě Kanye Westa. Tam jsem chytla tu angínku, takže na to bych spíš radši moc nevzpomínala...

Teď už pomalu plánujeme, co dál, nakupujeme letenky, rezervujeme ubytování, auta, karavany a bůhví, co ještě. Za dva týdny nám sem dorazí další návštěva z Česka, se kterou plánujeme cestovat do Sydney a Melbourne, tak to tu všechno připravujeme. A aby toho nebylo málo, dáváme dohromady výlet na Zéland, kam se s námi k velké radosti vydají i Janča s Tomášem. Zítra to všechno dopilujeme a pak už tam jen přiletíme a budeme se kochat :)

Děkujeme taky naší nové "fanynce" Báře za super komentáře ke starším příspěvkům! Jsme moc rády, že jí to bavilo a snad tedy ještě bude. Já už se teď budu snažit zase každý večer něco napsat, ať ty poslední dny s námi můžete prožívat.

Jo a taky zkusím nahrát fotky, které se opět a znovu nezobrazují... ach jo. Ale co bych pro vás neudělala, že jo :)

1 komentář:

  1. Hahaha :)))), jste mě dostaly - prej "fanynka", no Bombarďačky, co říct. . sic je mnoho blogu po interfernetu, tak Vy jste asi jediný, kdo do toho vnesl kousek "mé" povahy, takže sečteno - podtrženo :D

    Užívejte dokud to půjde, snad se pochlapím a až v červenci přiletím do Sydney, sepíšu taktéž pár písmen na virtuální pergamen :)

    Holky zdar a sílu - Vaše fanBar :)

    PS: tvůrčí sílu opatruj, na co se pak mám jiného těšit :))

    OdpovědětVymazat