čtvrtek 9. února 2012

46 to go "Stradbroke Island"

Když jsem včera slíbila, že budu psát, tak bych to taky měla dodržet :) I když mi tedy dneska není nejlíp. V noci a nad ránem zlobil žaludek, přes den to ustál, ale teď se probral k životu a zase trochu zlobí... Ale tím vás tu nebudu víc trápit.

Dneska jsme měli od školy organizovaný výlet na Stradbroke Island, ten jižní. Jsou tu totiž dva. Na jihu a na severu. Ten na jihu (který je i tak na sever od nás, aby se to nepletlo) máme totiž vlastně skoro za barákem. Tedy abych byla přesná, tak já ho mám pár set metrů za prací. Od baráku je to trošku dál :) Na mapě je to taková nudle:


Ve skutečnosti je to taky pořád nudle, která je z písku a dá se na ní kempovat. Z jedné strany je zátoka a lesy, z druhé pláže s písečnými dunami:


A dost tam fouká! Lucka tam zůstala kempovat, tak snad ji to někam nezavane a vrátí se v pořádku. Já jdu zítra do práce a navíc jsem dneska vstávala ve 4 ráno, tak jsem to kolem třetí zabalila a odjela vodním taxi zpátky na pevninu. Navíc začalo pršet :)

Ale relax to byl parádní. Po dlouhé době jsme vlastně celý den nic nedělaly, jen se cachtaly v moři a ležely na pláži - pod stromem, páč sluníčko dneska opět peklo. Na oběd jsme měli naše oblíbené barbecue, tentokrát párek v housce s opečenou cibulkou. Prostě pohoda jazz. Fotky pošlu zítra, až přiveze Luci foťák. Zatím se ale můžete podívat na naše nové grilovací album, v kterém je taky dost pohody a i nějaké to sluníčko, abyste se zahřáli!

Žádné komentáře:

Okomentovat