pátek 10. února 2012

45 to go "Hmmm..."

...tak o čem bych vám dneska napsala. Koukám, že ta tvůrčí krize bude mít větší následky, než bych čekala  :) Anebo je to tím, že jsem trochu hotovson. Před chvílí jsem se vrátila z posilovny, po které jsem si dala ještě pár bazénů, doma pak večeři a zfleku bych mohla jít spát.

Jen tak mimochodem - začli jsme okupovat vedlejší Q1, tedy budovu, která se řadí mezi nejvyšší rezidenční stavby na světě. Přestěhovala se nám tam kamarádka Monika, tak jsme u ní pečený vařený. Čtyři měsíce jsme tu na ty jejich bazény závistivě koukaly a teď už do nich můžeme i skočit. Hurá! O jejich barbecue, vířivce, posilovně, sauně a páře ani nemluvě. Škoda, že už tu máme jen poslední dva týdny...

Vypadá to, že nás ale odjíždí většina, jen Monča tu ještě chvíli zůstane. Jarda (můj spolužák) to balí už na konci února a Janča s Tomem za námi přiletí v březnu na Zéland. Bude tu pomalu končit léto, s kterým skončí i sezóna, práce bude míň, stejně tak i sluníčka a tak nastane přesun do teplých krajin :) I když nevím, nevím, co nás v dubnu v Česku bude čekat. Snad tam neumrzneme.

Jinak dneska v Ostravě začíná Davis Cup... to už je podruhé, co na něm budu chybět, ale snad to kluci vybojují a já už se k té naší bláznivé partě na další kolo přidám. Tak držte palce. Jo a ty držte i mojí mamince, která teď tráví dost času v nemocnici, je chudák nějaká bolavá. Snad jí tedy všechna vyšetření dopadnou dobře a za pár dnů už jí tu přivítáme!

Za chvíli ještě nahraju fotky z včerejšího výletu, ale malou ochutnávku posílám už teď:


Žádné komentáře:

Okomentovat