úterý 13. září 2011

Dva

2 dny do odletu... uff, to není moc.

Sbaleno není, pořád žiju v domnění, že to prostě zítra nějak dám. Stejně jako mám v plánu dát těch dalších pětadvacet věcí, co tu straší na seznamu.

A ten kufr - tak ten je, přátelé, fakt malej. Před chvílí jsem se na něj byla podívat a není to žádná hitparáda. Sbalit svůj život do 30 kg, tomu říkám výzva.

Každopádně mám za sebou poslední letošní "živé" setkání s mými Young Heads, na který jsem čím dál víc pyšná. Opouštím je v rozkvětu, tak doufám, že mi tu neuvadnou. Zalévat, prosím!

Pár praktických postřehů z dneška
- je absolutně nemožné sehnat příslušenství na MacBook v jejich specializovaných prodejnách; na co se tedy specializují, to bych ráda věděla...
- slečna Doležalová, co má lékárnu v Palladiu, neví, kde má Urinal...
- roaming ke klokanům je od 02 zatraceně drahej, viva la Skype
- není jam jako džem :)
- jo a Young Heads jsou prostě nejlepší mladý hlavy!

Žádné komentáře:

Okomentovat