pondělí 12. září 2011

Tři

3 dny do odletu
Zajímavé, že první otázka všech mých kamarádů dneska zněla: "Máš už sbaleno?" Nemám, přátelé. Vůbec nic. Naopak jsem si vybalila věci, které jsem si přivezla z Děčína. A teď se válím v posteli a přemýšlím, jestli ten time-management posledních dnů nějak zvládnu. Místo abych balila...

3 krát zubař
Poslechla jsem rady a vyrazila po hrůzných deseti (možná dvanácti) letech k zubaři. Stydím se, ano, je to fakt dlouho, ale pojďme se v tom dál nehrabat. Prostě trauma z dětství. Každopádně výsledek je takový, že za tři návštěvy se opravily tři staré plomby, jeden kazík a jedno cosi, co si nepamatuju. Za největší úspěch ale považuji to, že se už nebojím. Tedy doufám.

3 flašky
Kromě spousty jídla tu mám taky tři flašky alkoholu tvrdšího (Berentzen apod.) a tři flašky alkoholu lehčího (víno apod.). Myšlenku, že bych třeba takové vánoční červené víno od TV NOVA vezla coby dárek, jsem zahnala snad ještě před tím, než mě napadla. Nicméně ty tři plus tři jsou už slušnej důvod udělat o poslední pražské noci pyžamovou párty.

jo a 14
To s trojkou vůbec nesouvisí, ale mám to tu u sebe - seznam věcí, které musím udělat, nakoupit, vyzvednout, přesunout, vyřídit a bůhví, co ještě. Není toho moc, ale některé body mají víc odrážek, takže toho nakonec je docela dost :) Inu, zítra je taky den.

Žádné komentáře:

Okomentovat