neděle 9. října 2011

Den 21, 22, 23 "Weekend fun!"

Léto se vrátilo!

Technicky je tedy pořád začátek jara, ale prakticky jsme dnes řádily v Pacifiku a za dvě hodiny si pořádně opálily zadky :) Ani jsme to nečekaly, šly jsme se v devět ráno projít a v jedenáct se vrátily o odstín tmavší. Je to mazec! Mažeme se o sto šest, takže žádný strach. Taky jsme pokřtily naše nové plážové oblečky a konečně posíláme slibované fotky:



Už bylo načase. Včera nám tu totiž celé dopoledne bouřilo, ale odpoledne se počasí umoudřilo a my pro změnu vyrazily na minigolf. Po dvou týdnech jsme zase viděly Jindřišku a holky, se kterýma jsme strávily další fajnové odpoledne - ostatně jako vždycky.


Lucka černoška, já albín :) Každopádně jsme si to užily parádně a doufáme, že se s holkama zase brzy uvidíme.

Ale abyste si zase nemyslely, že to je jen samá zábava a leháro... každá už za sebou máme první pracovní zkušenosti. Lucka byla dnes na zkoušku v jedné pekárně - má to hned přes ulici, ale moc nadšená z toho nebyla. Respektive práce by to asi byla fajn, ale paní šéfová je taková všelijaká. Na druhou stranu to vypadalo, že tam Lucka umí nejlíp anglicky a zákazníci si jí hned oblíbili, tak to třeba vyjde. Podáme hlášení :)

Já jsem na tom o něco lépe, včera jsem podepsala smlouvu a dělám servírku v jedné restauraci asi patnáct minut od domova. Zatím je to jen na tři večery v týdnu, takže hledat budu dál a uvidíme. Ale kdybyste sem zavítali někdy na večeři, tak mě najdete tady:


A kdo by chtěl vědět, ještě víc, může se podívat sem. Ale řeknu vám, je to záhul. Můžu mít ze školy tisíc certifikátů a mluvit sebelíp, ale naučit se rozumět místním zákazníkům, co chtějí - to bude chtít ještě čas. Pomalu se učím položky z jídelního lístku a zatím mám na starosti jen pití, ale domů chodím v jedenáct večer úplně vyřízená.

Jinak v pátek jsme ve škole ukončily první část našeho studia a dostaly první hodnocení:


Zítra začínáme obě na novém místě. Lucka bude pokračovat v angličtině v pokročilé skupince a já začínám svůj "odborný" kurz sportování :) U mě to znamená stěhování na jiný kampus a hodiny dvakrát týdně. To jsem zvědavá, co budu se vším tím volným časem dělat.

Jo a filmovým fanouškům vřele doporučujeme film Crazy Stupid Love, na který jsme dneska večer vyrazily. Parádní komedie, žádná velká romantika - takže kluci klidně vyražte taky ;) Opět trochu praktických informací - kino tu stojí 16 dolarů, pro studenty 13.50 a nás naštěstí zachraňuje náš mobilní operátor Optus, takže platíme jenom 10 dolarů - kdykoliv a kdekoliv. A to se vyplatí ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat