pondělí 10. října 2011

Den 24 "Běhám, běháš, běháme"

Holky jsou dneska vyřízený. Pondělí asi bude vždycky bolet...

Ale jinak den to byl parádní. Sluníčko svítilo, ve škole na nás byli hodní a sluníčko pořád svítilo :) Lucka si ho užila o trochu víc, jelikož končí ve škole už po jedné odpoledne a já až před pátou. Takže si dala relax na pláži a sbírala síly na večer.

Byly potřeba. Běhat chodíme už třetí týden, snažíme se obden a začínaly jsme na nějakých 3 kilometrech. Já tedy třech hodně pomalých kilometrech, páč jsem velryba a moc mi to nelítá. Lucka je raketa, ta to má zmáknutý, předběhla by tu všechny klokany. Každopádně - dneska jsme daly 7 kilometrů! Neuvěřitelný... Myslela jsem, že vypustím duši. Ale my to daly a teď je nám parádně. Jdeme tedy spát, ale ta únava je moc fajn!

K tomu všemu jsme si udělaly parádní večeři. Velké díky za recept patří Honzíkovi Nádrů, který mi letos v Holandsku dával kurzy vaření. Jeho cuketovou dobrotou se tu cpeme týden co týden:


Noo, jinak stále sháníme práci, zase máme pár dalších tipů, tak na nás myslete.

Jo a prý u vás v Česku rostou houby, už nám byla slíbena domácí bramboračka v prášku, tak jsme zvědavé, jestli dorazí. Předem děkujeme, vaše klokanky!


Žádné komentáře:

Okomentovat