čtvrtek 6. října 2011

Den 20 "Šprti"

Dneska je tu veselo!

Lucka udělala testy, takže zítra končí ve své skupince a pokračuje dál. Respektive výš! Gratulace největší, je to holka šikovná.

Jen tak mimochodem - trochu Lucce nakoukneme pod pokličku, jak to s těmi profesory zvládá. Koukám na její test a super. Začtu se do textů a tam slovíčka, která neznám ani já, ani slovník :)) Ale pozor - slovíčka přežila červenou smršť profesorů a normálně prošla. Takže když chcete vypadat, že umíte, tak si prostě něco vymyslete. Ta holka ví, co dělá :)

Každopádně je to super a máme z toho velkou radost a určitě to oslavíme. Já mám zítra promoci - ano, po dvou týdnech intenzivního studia dostanu parádní certifikát, takže o víkendu určitě uděláme nějakou party.

Já jdu zítra na zkoušku do první práce, tak držte palce, ať tam nic nezmotám a nechají si mě tam. Zatím by to bylo na tři večery v týdnu, ale i to se počítá. Jinak dneska rozesíláme životopisy jak divý, tak to by v tom byl čert, aby něco nevyšlo.

Včera jsem ještě narychlo dělala certifikát RSA - online kurz se ukázal jako správná volba. Je to levnější, já za něj zaplatila 65 dolarů a také je to asi rychlejší. Je v něm hodně čtení, ale kdo má selský rozum, tak to pochopí a udělá za necelé dvě hodinky. Já měla hotovo za hodinu, hlavně tedy proto, že se mi nenačítala videa, která by si člověk měl pustit. Ale na vyplnění testu máte nekonečně možností, takže vás to nechají dělat dokud to nenapíšete správně :) Slušný, co.

A máme zimu, velkou. Dneska i prší a ráno se tu k sobě tulili i ti naši papouškoví kamarádi:



Žádné komentáře:

Okomentovat