středa 5. října 2011

Den 18, 19 "Do práce, mládeži"

Hrozně to tu letí. Máme pocit, že ráno vstaneme, jdeme do školy a už je zase večer. Nestíháme nic pořádnýho, pořád jen škola, vaření, běhání, studium, spánek. To jsem zvědavá, co budeme dělat, až začneme pracovat :)

S prací jsme tenhle týden začaly. Tedy s jejím hledáním. Upravily jsme si životopisy, aby z nás byly zkušené servírky, recepční nebo i uklízečky. Hlavně, když nás někam vezmou a zaplatí nám. Nabídek je docela dost, ale náborové procesy jsou tedy něco, přátelé... Nejen, že musíte doložit reference, ale taky musíte vyplnit čtyřstránkové přihlášky a poslat je poštou. V lepším případě to vyplňujete online, ale i tak to trvá docela dlouho. A pokud tu chcete pracovat v restauraci, baru nebo v klubu, musíte si ještě udělat certifikát RSA - že zvládáte zodpovědně servírovat alkohol. Sranda za $60 a tři hodiny online studia. Zrovna dneska večer se na to chystám. Určitě povyprávím.

Ve škole je to fajn. Lucka dneska dělala první velké testy a moc by chtěla do pokročilejší skupiny, tak ji držte palce. Zítra dáme vědět, jestli to vyšlo. Ale můj osobní tip je, že stopro ;) Já mám před sebou poslední dva dny Academic English, kde mě to taky dost bavilo, až mě skoro mrzí, že to bylo tak krátké. Nicméně zatím úspěšné, jelikož první esej dopadla celkem slušně:



Před chvílí jsem dopsala další, kterou musím zítra odevzdat, tak uvidíme, jak se zadaří. Ale je to docela záhul. Napsat 600 slov na nějaké odborné téma v angličtině...

Naštěstí jsme byly dneska zase běhat, tak jsem nasbírala nějaké endorfiny a hned se to psalo líp :) S tím sportováním se docela držíme. Jeden den chodíme do sauny, druhý běhat a vždycky si dáme tak šest, sedm kilometrů. Já tedy pořád ještě funím, ale věřím, že do měsíce tu budu lítat sem a tam bez zadejchání :))

Před námi je teď pár dnů ne moc hezkého počasí, ale tak aspoň se budeme věnovat té práci a plánování nějakých prvních výletů mimo Gold Coast. Kdybyste měl někdo nějaké tipy, budeme za ně rády!

Žádné komentáře:

Okomentovat