čtvrtek 1. prosince 2011

Den 76 "Blatníky"

Takže - to, že mi déšť nevadí, to už jsme tu snad všichni pochopili. Obzlášť když ho člověk nezažije jak je měsíc dlouhej. Takže déšť ano, ALE!

Déšť rozhodně ne, když jedu na kole z práce po osmihodinový šichtě a fouká vítr, že by to porazilo i mamuta na tom kole. I když mamut by se asi na tom kole porazil sám... A déšť už vůbec absolutně nikdy ne, když jedu na kole z práce po osmihodinový šichtě a to kolo nemá blatníky!


Hlavně ale, že mám vepředu nárazníky, kde jsem byla mokrá až na kost... No, paráda. Navíc v jednom místě, na Main Beach, kde zleva je jen a pouze oceán a zprava pár ochablých palmiček, kolo stálo. Já jela, kolo stálo. Mohla jsem šlapat o sto šest, kolo stále stálo.

Řeknu vám, takovou jízdu jsem už dlouho nezažila... Jó, Luci, ta se dneska měla líp. Ráno si dala pár cvičných hodin ve škole a pak vyrazili na kaufy. A zadařilo se, přivezla si spoustu krásných věcí, ale hlavně jedny parádní botky samochodky:


A taky nám cestou vzala pracovní stůl. Zadarmo! Taková je to holka zlatá. Teď už jen v K-Martu koupíme nějakou židličku za pár doláčů a už si nebudeme ničit záda psaním na počítači v posteli.

1 komentář:

  1. Tak Cláry,vohoz máš báječnej i ty připomínky kolem vámi vytouženého deštíku,ale přeci jen se přikláním k Lucčíným
    střevíčkám- faaaakt Lucíí,dobrá volba.Ale máte krásné zážitky! No doufám Clárko,že už jsi odočatá,vyspinkaná a dnešní den budeš mít krááásnej ty i Lucka.Pa pa z DC ;*

    OdpovědětVymazat