čtvrtek 8. prosince 2011

Den 83 "Svařák a cukroví"

Je jedna ráno a já nějak nemůžu spát. Někdo tu na nás zvonil, tak mě to probudilo, chvíli jsem tu čučela do tmy a pak si zapla noťas. Než dorazí únava, aspoň ten čas nějak využiju.

Upřímně toho mám dost naspáno ze dne. Mám trochu zablokovaný záda (trochu víc) tak jsem spala dopoledne i odpoledne. Surfování nám díkybohu zrušili, a tak jsem se ani nemusela trápit, že o něco přijdu. Přes den jsem tedy střídavě cvičila, protahovala se a spala. Pak přišla Lucka a taky spala :)

Na večer jsme byly pozvané na party jednoho českého spolužáka, který měl dneska narozeniny. Janča s Tomem a s jejich spolubydlícím Keatonem nás vyzvedli a jelo se. Janča vzala cukroví a to si nedokážete představit, co ta malá krabička s námi udělala. V autě jsem ji byla schopná vyměnit za cokoliv. Vosí hnízda, vanilkové rohlíčky, linecké... Mňam. A na party na nás čekal úplně luxusní svařáček:


Parádně okořeněnej a do dnešního studeného dne jako stvořenej! A pak se povídalo, chroupali se brambůrky a vyváděli kraviny:


Prostě taková normální oslava.

Žádné komentáře:

Okomentovat