neděle 4. prosince 2011

Den 77, 78, 79 "Práce"

A mám to za sebou. Pět dnů v práci. Já vím, že je to na jednu stranu normální - člověk chodí od pondělí do pátku, ale tuhle práci bych asi nechtěla dělat v kuse pět dní v týdnu. Záda mě bolí tak, že jsem už dneska spala na zemi, protože na té naší měkké posteli se to nedalo. A když jsem dorazila v půl páté domů, tak jsem zvládla jen sprchu a pak jsem odumřela. Vzbudil mě před chvílí hlad :) Vyřešeno chlebem s marmeládou, na žádné velké vyvařování nejsou síly.

Lucka, ta dorazí každou chvíli. Taky měla včera a dneska osmičku, takže předpokládám, že na tom bude podobně jako já... Jinak v pátek ve škole oslavila trochu předčasně Vánoce. Pořádal se tam vánoční večírek, prý to tam celé krásně vyzdobili. Na ukázku posílám jeden netradiční stromeček i s Lůcou:


No a to je o našem víkendu asi všechno. Nic moc, co. Ale aspoň budou penízky na cestování. Mně sem za 14 dnů dorazí první návštěva, tedy doufám, že dostane vízum - držím palce! Pokud to vyjde, tak podnikneme první výlet, Lucka pak poletí na Silvestra do Sydney, já potom prozměnu do Melbourne. A pak společně bůhvíkam :) Už aby to bylo.

Zítra se chystáme do místního Movie Worldu na "Bílé Vánoce", prý bude i sníh, tak to jsem na to tedy zatraceně zvědavá. Jak v létě v Austrálii bude sněžit :) To stopro zdokumentujeme.

Tak hezký druhý advent všem!

1 komentář: