sobota 17. prosince 2011

Den 91, 92 "Party time!"

Nějak nám to tedy nevyšlo úplně podle plánu - všechny ty naše party, ale legrace je tu pořád.

Začalo to včerejší narozeninovou večeří. Nakoupila jsem sushi, banánové muffínky a naši oblíbenou pantofli. Pantofle je takový čůčo, co tu pijeme. Dobrý, jen se po něm vždycky osypeme, jak se nám po včerejšku potvrdilo. Asi tu s námi tedy byla naposled. Nedá se nic dělat. Osypky jsou osypky :) Sushi bylo prozměnu trochu na prasáka, páč jsem zapomněla vzít hůlky, ale rukou se to dá taky dobře jíst - rozhodně líp než vidličkou, co si budeme povídat. Do muffínků jsem udělala hyperdírky, aby se tam vešla Lucky hypersvíčka, která se tak trochu po dvou minutách na muffínek roztekla:


Ale nakonec to bylo všechno hrozně dobrý a my se hrozně přejedly.

Ráno na nás čekalo parádní překvapení v podobě videa, co nám vyrobil můj bráška Matěj k Vánocům. Vřele doporučuji se na něj podívat, stačí kliknout tady a nechat se ovanout vánoční atmosférou. Já se ještě těšila, že se uvidím alespoň virtuálně s mými Young Heads, kteří pařili na vánočním večírku, ale nějak nám zkolabovalo spojení. Asi už tam mají velkou zimu a všechno zamrzlo :)

Na dnešní večer byla plánovaná další party, takže se večeře udělala brzy (a hodně se jí udělalo), aby byl dobrý základ. Pak se otevřelo vínko, načančaly jsme se, vyrazily do víru nočního života, abychom se po půlnoci vrátily jako zmrzlinky domů. Lůca stihla ještě rychlé vánoční foto venku, zatímco já už pokračovala v pyžamové párty:


Popravdě je tu vážně trochu zima. A předpověd zatím nic moc, ale mění se to ze dne na den, tak uvidíme, jaké tu budou Vánoce. Na sněhu tedy určitě ne, ale na pláži by byly fajn :)

Taky nás čeká trocha cestování, směrem na jih - já letím do Sydney v pondělí 26., jen tak na pár dnů a až se vrátím, tak tam prozměnu poletí Lucka. Ta si tam dá i Silvestra, zatímco mě tu asi čekají šichty v práci. Ale jenom dva týdny, pak mám dovolenou a hurá do Melbourne. Snad to všechno vyjde a my zase poznáme další kus světa. Ne, že by tenhle náš byl nějakej špatnej, to vůbec. Hlavně v noci:


Žádné komentáře:

Okomentovat