středa 7. prosince 2011

Den 82 "Čokoláda"

A chčije a chčije a chčije. Dneska celej den. Lucka chudák dopoledne zmokla tak, že odpoledne vytáhla zimní koženou bundu, která už byla skoro na cestě zpátky do Čech. Já jsem pořád tak trochu ráda, aspoň se tolik nepotím v práci... a pak nesmrdím :) Na druhou stranu nemůžu jezdit na kole a tak všeobecně se tu v dešti nedá nic moc dělat.

Na dnešek jsme si ale zábavu našly - udělaly jsme si takového opožděného Mikuláše a vyrazily do oblíbené čokoládovny pana Maxe Brennera na nějakou tu dobrotu. Mňam:


Tomu se tu prosím říká čokoládová babka - jakože Chocolate Babka. Fakt :) Člověk pak zapomene na všechny nešvary počasí, ponoří se do čokolády a jen si užívá tu slastnou chuť.

Byla s námi i celá Voldánovic rodina - kromě Tomáše a Janči se přidaly i jejich maminky, které v noci přiletěly. Chudáci ze zimy do zimy :) Tak jsme je na večer pozvaly k nám do bazénu a do sauny, aby se trochu zahřály. Dvě hodiny jsme se ráchaly a saunily, v bazénu měla voda milých třicet stupňů, ve vířivce možná ještě o něco víc. Hodně pohodové zakončení dne, co si budeme povídat.

No a já jdu zítra na první lekci surfování - jestli vydrží tohle krásné počasí, tak to bude určitě stát za to :) Voda nade mnou, voda pode mnou. Tak snad se to nahoře trochu umoudří a snad to tam všichni přežijeme ve zdraví. Hlavně holky Korejky, které neumí plavat... To ještě bude zajímavý příběh. Ale to až zítra ;)

2 komentáře:

  1. pošli mi tu babku ;o) dostala jsem na ni neskutečnou chuť...

    OdpovědětVymazat
  2. žádný udobří, mrak a déšť na Vás...:-)ten hrnek je nějak nakřivo uřízlej což?:-)

    OdpovědětVymazat