pondělí 7. listopadu 2011

Den 51, 52 "Vitamíny a tak"

Tak krky jsou prozatím v pořádku. Ale začíná se tu pořádně oteplovat, obzvlášť přes noc u nás v pokojíku a není to nic příjemnýho. Ráno tu je docela vedro a suchej vzduch, takže léčit se budeme asi permanentně. Dneska už jsem byla omrknout nějaký vitamíny a řeknu vám, není to nic levnýho. Asi si to k nám necháme doručit z domova. Co na to Gregorovic lékárenský byznys?

Co jsme dneska ještě vyzkoušely, byla vyhlášená japonská restaurace kousek od naší školy. Je to takové miniaturní útulné místečko, kde vaří úplně neskutečně. A navíc levně. A k tomu mají slevu pro studenty. Paráda! Já si dala něco, čemu se tu říká "lunch box" a měla v tom miso polévku, salát, rýži, výborné hovězí a k tomu všemu lososové sashimi:


Spooousta delikates. Taky jsem se po tom nemohla hnout celé odpoledne a ještě teď se tu válím na posteli jak vyvržená velryba :)

Za to Lucka, ta se učí jak o život. Zítra má další postupové testy, takže opakování, opakování a opakování. Jak od Tata Bojs :) I když moment, teď už čte o upírech. Ale i to je chválihodné. Za pár dnů má přečtenou celou knížku. 400 stránek, v angličtině. Ještě, že to má tři další díly - na dlouhé zimní večery :)

No, jinak nás čeká pár zajímavých událostí. Zaprvé to bude v sobotu vyhlášení výsledků o pořádající město pro Commonwealth Games v roce 2018. To je taková menší olympiáda, takže tu jsou všichni netrpěliví a zvědaví, jestli to Gold Coast vyhraje. Jasně, že budeme při tom! A dáme si hned v sedm ráno závod na 5 km, když už tedy tak poctivě trénujeme. A já pak půjdu padnout do práce... Inu, to se nějak zvládne.

A příští týden tu bude úplné zatmění slunce! To jsem ani nevěděla, ale teď už to víme, tak se na to připravíme a budeme sledovat. To poslední mi vloni v Česku tak trochu uniklo...

1 komentář:

  1. jo tak tu polěvku schvaluju a třikrát denně,neboť je zdravá a vypadá výtečně.Posíláme pozdrav Tobě i učenlivce Lúce :-)

    OdpovědětVymazat