čtvrtek 17. listopadu 2011

Den 61, 62 "Upíři"

Nějak nám to tu na blogu ukazuje špatnej čas, na to se ještě budu muset podívat, páč to sem píše samý nesmysly. Tak třeba tohle píšu v půl osmý ráno - jsem zvědavá, co mi to tam po aktualizaci hodí...

Lucka už jela do školy - dneska busem, jelikož a protože byla ráno v půl 6 běhat, takže zpocená už jednou byla. A jednou to docela stačí. Bohužel už nemůže jezdit školním busem, protože má školu od osmi a náš Ken jezdí až na devátou. Navíc asi chudák nemohla moc spát. Byly jsme se včera v kině podívat na nový díl Stmívání a ono to kupodivu bylo docela jen pro silné povahy (jinak to, jako všechny předchozí díly, stálo tak trochu za starou pantofli). Já tedy nevím, co se zdálo mně, ale Lucce ani nic moc, když už v 5:21 vystřelila na pláž :)

Já vyrazím za chvíli do práce, hupsnu na kolo a dám si svojí ranní dávku pocení. Ale už se tam těším, ve středu jsem totiž zjistila, že nám tam dělají parádní obědy. Uvaří vám to šéfkuchař přímo před vašima očima. Takový řecký salát tam vypadá následovně:


Tož já letím, dneska navečer zase napíšu něco víc - třeba o schoolies, které nás tu teď budou týden strašit. Banda 20.000 sedmnáctiletých maturantů, kteří se sem sjedou na týden a paří na pláži. A ta pláž je přímo pod naším balkonem...

1 komentář:

  1. tak to budou plný kina omdlévajících pubertaček..veselý,aspon to jednou nebude z hlavniho hrdiny :D

    OdpovědětVymazat