středa 2. listopadu 2011

Den 47 "Budíček"

V sobotu slavíme padesátku! Hrozně to letí. Za chvíli budou Vánoce a pak jaro nebo podzim (zmatek nad zmatek) a pak domů!

Zatím je nám tu ale dobře. Dneska jsme si zase daly dvě hodinky tréninku na volejbale. Docela nám to jde. Tedy Lucce to jde hodně a já už podávám do hřiště! Dorazili za námi i dva kamarádi - Janča s Tomášem, tak tu Češi ovládli herní pole :) To místní kurty ještě nezažily. Tak snad z toho uděláme tradici, bylo to fajn.

Já si ještě dneska dala východ slunce - ve společnosti mých Young Heads:


 Dokonce jsem ani nevzbudila Lucku, která pak byla chudák celá zmatená, když se probudila a já nikde :) Jsem se smažila na balkoně. Fakt - hrozné vedro tu je v šest ráno... a přes den už třicítky. To se máme ještě na co těšit. 

Noo, ale vzhledem k tomu budíčku ve čtyři ráno to jdu dneska zakápnout. Zítra ráno pojedu do školy nahrát fotky, takže hurá - bude na co koukat!

Jo a odpověď na kvíz z posledního příspěvku - na to nesmím zapomenout. Jsou to medůzky ;) To byste nečekali, co.

Žádné komentáře:

Okomentovat