neděle 27. listopadu 2011

Den 72 "První advent"

Tady je tedy už pondělí, ale u vás ještě neděle, takže to se nějak počítá :)

Naše neděle byla pracovně-válecí. Pro Lucku pracovní, konečně měla plnou šichtu od rána až do večera. Jen z toho byla chudák pak vyřízená. Ale daly jsme si zase zmrzlej jogurt a bylo dobře. Já měla volno a jelikož opět a zase nepršelo, tak jsem to tentokrát zaparkovala u bazénu. A aby mi nebylo takový vedro, pustila jsem si k tomu cimrmanovské "Dobytí severního pólu". No a jelikož to zase na déšť nevypadá, po vzoru výpravy budu tento týden procvičovat tato konverzační témata:

Pondělí: význam mrazu v boji proti infekčním chorobám
Úterý: zimní krása okenních skel
Středa: zážitky z bruslení
Čtvrtek: medvědi - vyzvedněte přednosti ledního
Pátek: holomrazy
Sobota: Mráz - nejlepší děda

Teď už se pomalu připravujeme do školy, já mám tedy tento týden volno, tzv. review week, ale pondělní posilovnu nevynechám. No a na odpoledne máme připravený překvapení, ale o tom se asi jen tak něco ještě nějakou dobu nedozvíte. Nebo vás necháme nakouknout jen malinko. Ještě to promyslíme.

Jo a vlastně je první advent, že jo. To bychom asi měly něco zapálit. Anebo radši ne :) Každopádně doufáme, že tam u nás už poctivě nasáváte tu pravou předvánoční atmosféru!

PS: banány už jsou za $2.85 - ať žijou banány!

Žádné komentáře:

Okomentovat