sobota 26. listopadu 2011

Den 71 "Práce šlechtí"

To byl ale den, takových bychom tu s Lůcou moc mít nechtěly tedy... Takže sobota, v plánu práce, já od 9 do půl 4 a Lucka od 10 do 6. Ale všechno bylo jinak.

Já dorazím do práce a dostanu seznam pokojů na úklid. Normálně mívám tak 12, maximálně 14. A dneska? Famózních 18. Nakonec skončím na 23 a jsem ráda, že se po páté dovalím na bicyklu domů. Ani si nevzpomínám, jak se to stalo. Lítala jsem tam s tím svým vozejčkem jak fretka a uklízela co se dalo :) Jen pro vaši představu, takhle to vypadá před a po mém náletu:

No a Lucka měla opačný problém. Žádnou práci :( Bohužel vedení restaurace, v které pracuje, to nemá moc srovnaný, takže šichty tam jsou všelijaké. Včetně té varianty, že máte jít v deset do práce a v osm vám napíšou, že se tam nic neděje a že nemáte zatím chodit. A tak Lucka celý den doma čekala, až se jí někdo ozve. Super, co. Tak snad bude líp.

Tož dneska je relax večer, budeme dospávat a já si zítra přivstanu, abych se koukla na to, jak bude po dvaceti letech Čech v semifinále tenisových Masters v Londýně. Tak uvidíme, jak to tam ten Tomáš uplácá. Ráda bych si přivstala i v pondělí :)

1 komentář:

  1. No to jsou ale lemplové hosté,to bych nedokázala takhle zanechat pokoj po sobě.Šikovná pokojská :-)

    OdpovědětVymazat