pondělí 14. listopadu 2011

Den 59 "Sama doma"

Tak tu sedím sama doma a čekám, až se vrátí Luci z práce. Nějak se začínáme míjet. Já mám školu a práci dopoledne, Lucka odpoledne. Ale něco vymyslíme, jen už musíme trochu plánovat. Třeba na čtvrtek máme kino, upíry, tak to bude takový chick-flick odpoledne :)

Dneska odpočívám po maratonu z posilovny a opět sleduju mladý kuchaře. Zítra mám celý den volno, ráda bych vyrazila někam na kole se vykoupat. Někam, kde nefouká :) A tak sbírám síly. I když na druhou stranu psychika je na bodě mrazu - dostala jsem špatné zprávy z domova, tak se tu s tím trochu peru. Už aby tu byla Luci, dáme drink a pokecáme. A zítra vám ukážu její parádní vysvědčení. Holka postoupila se skoro samejma jedničkama.

A taky jsem vám ve volném času přejmenovala nadpisy - abyste se lépe orientovaly v našich bláznivých dnech. Tož se můžete i podívat zpátky na to, co jsme prováděly a neztrácet se ve všech těch číslech.

Žádné komentáře:

Okomentovat