sobota 5. listopadu 2011

Padesat!

A víte, jak tu naší padesátku slavíme? Lucka je v osm hodin ráno na balkoně, v plavkách, s knížkou a chytá bronz. Dovnitř nemůže, tady by totiž chytala bacily, bo já jsem zavirovaná. Takže moje padesátka stojí za houby. Jen tak pro srovnání:

Omlouvám se za tu tmu na mojí straně, ale odmítám roztáhnout závěsy a dívat se na to, jak je venku azuro a 28°C. Naštěstí moje teplota se zatím drží pod 36°, tak doufám, že už nikam nepoleze a že uzliny splasknou pod náporem vitamínů. Včera jsme nakoupily ovoce, že bychom tu na patře mohly rozjet ovobar :) Ještě si skočím pro zázvor a citrón a udělat si delikátní nápoj, co mi poradila Míša Trochová. To by bylo, abych ty baciláky nějak nevyhnala. Copak to se dělá, otravovat člověka v létě?!

Naše neděle asi tedy nebude stát za moc. Vlastně tak obecně tu máme takový první klidnější víkend. Já tu v pátek osiřela, páč Lucka se vydala za Jindřiškou a rodinkou, včera jsme obě pracovaly a já pak už zalehla. A přitom se tu děje takových věcí. Zase je turnaj ve volejbale, pak je tu nějaké mistrovství ve veslování...

Jo a já vlastně včera byla poprvé součástí silničního provozu! Sranda to byla. Mám půjčené kolo od kamarádů, a tak jsem na něm vyrazila do práce. Ráno jsem tedy doma absolvovala rozcvičku v podobě opakování, kde je vlevo a kde vpravo. Jezdí se tu opačně, ale tak to asi už víte :) Nakonec dobrý, jen na jedný křižovatce jsem zaváhala, ale nakonec se trefila, aniž by se kdokoliv trefil do mě. Dnes se snad doveze kolo i pro Lucku, tak z nás budou velké cyklistky a konečně vyrazíme na nějaký další výlet.

A kdyby si chtěl někdo udělat výlet sem, tak letenky jsou teď v akci za 25.000 a turistická víza vám vyřídí řádově během několika hodin. Tak šup šup, těšíme se na nějaké návštěvy!

3 komentáře:

  1. Ja Vam dam naky mistrovstvi sveta ve veslovani...takova udalost,mazejte fandit, uvidite aspon poradny chlapy :-)A s tema letenka je zkusim jeste chvilku vycekat no, treba pujdou na 2,500 :D Gregi

    OdpovědětVymazat
  2. zazvorak je opravdu osvedceny pick-me-up. nevim, jaky recept mas, ale pro lepsi ucinnost by se mel zazvor nastrouhat. tak at brzo zabere! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Siby, my tu nemáme struhadlo :) Ale i tak to fungovalo, takže dobrý. Zítra pro jistotu udělám ještě jeden, ať si kreju záda, viď.

    Gregi, ty bys měl jako částečný doktor ordinovat klid na lůžku a žádný lítání po pláži. Tsss :)

    OdpovědětVymazat