úterý 29. listopadu 2011

Den 74 "První surfování"

No jó, už je to tak. Dneska jsem tu pokřtila surfařský obleček na opravdickém surfu! Byla to velká sranda, přestože to ve skutečnosti vlastně vůbec žádná sranda není :) Ani nemůžu říct, že jsem stála na surfu, páč jsem na něm jenom ležela a sjížděla vlny kousek od břehu. Ale bylo to boží. Abyste věděli, já se toho bojím jak čert kříže. Mám z oceánu a vln hodně velký respekt, takže když jsem na to prkno skákala poprvé, bylo to s velkým přemáháním. Ale ten adrenalin, když se s vámi surf na té vlně rozjede a vy naberete rychlost, tak tomu se asi jen tak nic nevyrovná. Těším se, až s tím příští týden ve škole začneme, dneska to byl jen takový malý přípravný trénink.


Lucka byla dneska v práci, kde jsem se za ní aspoň zastavila a daly jsme si společně fish&chips s úžasnou tatarkou, po který nám bylo úžasně špatně. Nikdy více! Ale je to sexy žena za pultem, co? Já se po obědě odebrala užít poslední den prázdnin na pláž, tentokrát už bez surfu, protože a poněvadž se zbláznilo moře a byly moc divoký vlny. Tak jsme jen s našim kamarádem Tomášem leželi, případně vyváděli ve vodě. A já mám teď trochu spálenou hlavičku - já vím, maminko, mám mít čepici. Příště už na ní nezapomenu ;)

Takže mi teď Lucka napatlala vlasy a třeba to nebude tak hrozně bolet. Uvidíme. Ale moc tomu nedávám. Jinak dneska má narozeniny můj úžasný tatínek, takže mu odtud přejeme všechno nejlepší! Já k tomu posílám velkou pusu!! Vloni to bohužel nestihnul oslavit - místo toho strkal prsty, kam neměl a strávil narozeniny v nemocnici. Tak doufám, že letos už se to povede a že to opět bude nezapomenutelná party na Sněžníku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat